مسئول دفتر توسعه آموزش

صفحه زیرمجموعه‌ای وجود ندارد!

نام

مهرناز

نام خانوادگی

احمدی

پست الکترونیک

ahmadi-m@ajums.ac.ir

رسته پژوهشگر

هیات علمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

مرتبه علمی

استادیار

رشته تخصصی

دکتری تخصصی پرستاری

رزومه

( CV) کارنامه سوابق آموزشی ، پژوهشی ، اجرایی

محل خدمت

دانشکده پرستاری و مامایی اهواز

گروه آموزشی

پرستاری (داخلی-جراحی)

دفتر کار

جاده گلستان - شهردانشگاهی - دانشکده پرستاری و مامایی اهواز-طبقه دوم

شماره تماس

مستقیم :    06133115628       داخلی : 2606

تاریخ بروزرسانی :

22/7/1402

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف:

ماده .1 وظایف کلی و ارتباطات سازمانی

1. طراحی و تدوین ساختار سازمانی عملیاتی مورد نیاز برای تحقق شرح وظایف و پیشنهاد تعداد و مشخصات اعضای هیات علمی همکار و کارشناسان تمام وقت به معاون آموزشی دانشکده/بیمارستان

2. تعریف و راهاندازی واحدهای عملیاتی مرتبط با شرح وظایف (مانند آموزش مبتنی بر جامعه و پاسخگو، ارزشیابی و سایر)

3. تدوین برنامه عملیاتی منطبق بر شرح وظایف مصوب و ارائه آن برای تصویب در شورای آموزشی دانشکده/بیمارستان به صورت سالانه

4. تدوین شیوه نامه تعامل، همکاری و ارتباطات دفتر با مرکز مهارتهای بالینی دانشکده/بیمارستان در صورت وجود

5. شرکت مسوول دفتردر جلسات شورای آموزشی دانشکده/بیمارستان با حق رای به عنوان عضو دائم

6. شرکت مسوول دفتردر جلسات شورای پژوهشی دانشکده/بیمارستان (به صورت ترجیحی)

7. ارائه گزارش عملکرد به معاونت آموزشی دانشکده/بیمارستان به صورت دورهای

8. ارائه گزارش عملکرد به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه به صورت دورهای

9. اجرای اقدامات خارج از شرح وظایف در صورت تصویب در شورای دانشکده و عدم تداخل با شرح وظایف مصوب

ماده .2 وظایف اختصاصی در حیطه برنامه ریزی درسی:

1. همکاری با مرکز مطالعات در طراحی نظام مدیریت برنامههای درسی برای برنامههای در حال اجرا و پایش و نظارت بر اجرا

2. تدوین شیوه نامه های مدیریت برنامه ریزی درسی

3. همکاری برای ارتقای کیفیت آموزش های ارائه شده در کلیه عرصههای آموزش

4. ارائه مشاوره و مشارکت در تدوین و بازنگری برنامه های درسی

5. نظارت بر به کارگیری شیوهنامه های استفاده از روشهای یادگیری فعال در عرصه های آموزشی مرتبط

ماده .3 وظایف اختصاصی در حیطه توانمندسازی:

1. همکاری با مرکز مطالعات برای طراحی شیوه نامه اجرای برنامه توانمندسازی آموزشی شامل نیازسنجی، برنامه ریزی واجرای دوره برای رده های مختلف اعضای هیات علمی و مدرسین غیرهیات علمی

2. همکاری با مرکز مطالعات برای اجرای برنامههای توانمندسازی آموزشی برای ردههای مختلف اعضای هیات علمی و مدرسین غیرهیات علمی

3. ارائه مشاوره های آموزشی به اعضای هیات علمی

4. انتشار رسانه های مرتبط با آموزش پزشکی

ماده .4 وظایف اختصاصی در حیطه سنجش و ارزیابی دانشجو:

1. تدوین و اجرای شیوهنامه اجرایی ارزیابی دانشجو

2. مشاوره و مشارکت در طراحی ابزارهای ارزشیابی نوین مانند پورتفولیو و لاگ بوک

3. همکاری با مرکز مطالعات در نظارت و ارائه بازخورد بر پیادهسازی شیوهنامه اجرایی ارزیابی دانشجو

ماده .5 وظایف اختصاصی در حیطه ارزشیابی استاد:

1. اجرای نظام جامع ارزشیابی استاد

2. نظارت و پیگیری تاثیراجرای ارزشیابی استاد بر ارتقای عملکرد آموزشی

ماده .6 وظایف اختصاصی در حیطه ارزشیابی برنامه:

1. همکاری در طراحی نظام جامع ارزشیابی برنامههای آموزشی

2. ارائه مشاوره در زمینه ارزشیابی برنامههای آموزشی، چگونگی اجرا و نظارت بر اجرای آن

3. همکاری و مشاوره در اجرای اعتباربخشی (برنامهای، موسسهای و بیمارستانی)

ماده .7 وظایف اختصاصی در حیطه پژوهش در آموزش، دانشپژوهی و طرحهای نوآورانه آموزشی:

1. همکاری با مرکز مطالعات در تدوین شیوهنامه برای طرحهای توسعهای، فعالیتهای نوآورانه آموزشی، دانش پژوهی آموزشی و پژوهش در آموزش

2. همکاری با مرکز مطالعات در بسترسازی برای شرکت اعضای هیات علمی در جشنواره شهید مطهری دانشگاهی و کشوری

ماده .8 وظایف اختصاصی در حیطه آموزشهای مبتنی بر جامعه و پاسخگو:

1. همکاری در استقرار و توسعه برنامههای آموزشی مبتنی بر جامعه و پاسخگو

2. توانمندسازی اعضای هیات علمی و دانشجویان در زمینه آموزش مبتنی بر جامعه و پاسخگو

3. همکاری با مرکز مطالعات در طراحی و اجرای نظام ارزشیابی و پایش آموزشهای مبتنی بر جامعه و پاسخگو

ماده .9 وظایف اختصاصی در حیطه فعالیتهای دانشجویی:

1. راه اندازی، حمایت و نظارت بر کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده

2. همکاری با مرکز مطالعات در توانمندسازی آموزشی اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده

3. همکاری و تسهیل فعالیتهای دفتر استعداد درخشان

 

 

 

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.